Forum Hot Hatch Strona Główna Hot Hatch

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie zawieszenie do VTSa

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Hot Hatch Strona Główna -> Techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesiek VTS
saxorulez to moj mistrz



Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 12:28, 08 Gru 2005    Temat postu: Jakie zawieszenie do VTSa

Zastanawiam sie nad :
1.Bilstein Sprintline CITROEN SAXO lowers by 40MM.
2.Spax PSX Citroen Saxo lowers by 40mm
3.Eibach Pro-System lowers by 40mm
4.Koni kit lowers by 35mm

Ja zastanawiam sie nad spaxem??Ktore z tych rozwiazan bedzie dobre na nasze drogi kask.Jakie jest wasze zdaniew tej sprawie?? Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miłosz
sprzedam nerkę 0-501....



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 13:04, 08 Gru 2005    Temat postu:

Nie wiem nic o spaxie (moze saxorulez sie wypowie...), ale to chyba dobre zawieszenia. Tyle ze pewnie malo kto to u nas ma. Ja przynajmniej nie znam, wiec trudno powiedziec jak sie spisza na polskich drogach...

Ja osobiscie mam bilsteina, ale B6, wiec nie sprint tylko sport. Zwykly (ale rozbieralny, żółty amor). Na seryjnej spreżynie sprawdza się bardzo dobrze. Od czasu do czasu trzeba go rozebrac i wymienic pewne rzeczy (plytki, olej itp.) ale ogolnie tlumi bardzo dobrze.

Jesli chcesz auto w dol puscic to B8 to chyba dobre rozwiazanie (bo one sa seryjnie krotsze troche-wlasnie do krotkich sprezyn). Co do ich zachowania niech wypowie sie TheMC, bo on ma chyba B8-emki na calym aucie (co prawda honda, ale zawsze...)

Eibach-nie mam pojecia, ale osobisice bym nie kupil.

Koni-bardzo dobre zawieszenia, ale z zachowaia na polskich drogach wiem tylko jak sprawuja sie w VW POLO-bardzo dobrze Smile No i zasadniczy plus-regulacja twardosci. Tyle ze w saxo ze wzgledu na system zawieszenia - niestety niedostepna bez demontazu Confused

Tyle ode mnie
Pozdr!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saxorulez
to ja mam TO saxo



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 462
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: zadupie

PostWysłany: Czw 13:41, 08 Gru 2005    Temat postu:

A w jakich cenach są te zestawy?

SPAX bardzo dobre zawieszenia ale nie popularne w Polsce... Ja bym bral Bilstein B8 albo Koni napewno sa sprawdzone...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesiek VTS
saxorulez to moj mistrz



Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 15:22, 08 Gru 2005    Temat postu:

Koni cos kolo 1650zl calosc a spax 1700zl ;]blistein to same amortyzatory a sprezyny trzeba kupic osobno do wyboru sa H&R ,Eibacha,OMP ktore pekaja;];]a Blistein ne wiem ile ale cos kolo 1500zl +sprezyny 500zl???
tylko teraz ktore wybrac???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saxorulez
to ja mam TO saxo



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 462
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: zadupie

PostWysłany: Czw 15:30, 08 Gru 2005    Temat postu:

spax i koni są lepsze na ulice.. bilstein bardziej sportowy bezkompromisowy

Ale bilstein jest niesmiertelny dzięki możliwośi ciągłej renowacji i całkowitemu rozbieraniu amorka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheMc
sprzedam rower



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 15:59, 08 Gru 2005    Temat postu:

bilsteiny komplet b8 - 1100zl ---> [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miłosz
sprzedam nerkę 0-501....



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 16:10, 08 Gru 2005    Temat postu:

a tak. Zgadzam sięz przedmówcą... Pan mtsbilstein ma git ceny. Sam u niego kupiłem i polecam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesiek VTS
saxorulez to moj mistrz



Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 16:24, 08 Gru 2005    Temat postu:

Kurcze no to teraz mam dylemta ale chyba blistein a sprezyny to jakie do tych amorkow???
P.S Czarny VTS biale felegi i zawiaski o 3cm czy to nie jest piekne;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miłosz
sprzedam nerkę 0-501....



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 16:51, 08 Gru 2005    Temat postu:

eibach albo h&r (jakieś zwykłe -30mm)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saxorulez
to ja mam TO saxo



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 462
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: zadupie

PostWysłany: Czw 18:14, 08 Gru 2005    Temat postu:

ja na eibachu 3 lata ju z jeżdze i nie narzekam.. w Yaris bądz co bądzz ale robia robotę. Oni mają do wyboru dwie linie czarna (niepamiętam nazwy) i zcerwona (też niepamiętam) Czerwone są twardsze w mojej skromnej opinii of kors.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek
say my name bitch!



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Gocław City

PostWysłany: Czw 20:36, 08 Gru 2005    Temat postu:

Na nasze cudowne poligony drogowe najleprzym rozwiazaniem bedzie chyba Bilstein z racji trwałości i możliwości prywracania ich spowrotem do życia:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesiek VTS
saxorulez to moj mistrz



Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 16:32, 09 Gru 2005    Temat postu:

Witam Dzwonile o te bilsteiny komplet b8 ale cena okazala sie nie 1100zl tylko 1700zl??? TheMc napisal ze za 1100zl wiec nie wiem ???Na nasze Polsie drogi to Blistein,tylko cena??moze macie jakies upusty albo cos???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesiek VTS
saxorulez to moj mistrz



Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 19:43, 09 Gru 2005    Temat postu:

Własnie do saxo nie produkowali B8 tak mi powiedziano jest tylko B6 na [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TheMc
sprzedam rower



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 22:28, 09 Gru 2005    Temat postu:

Grzesiek VTS napisał:
Witam Dzwonile o te bilsteiny komplet b8 ale cena okazala sie nie 1100zl tylko 1700zl??? TheMc napisal ze za 1100zl wiec nie wiem ???Na nasze Polsie drogi to Blistein,tylko cena??moze macie jakies upusty albo cos???


hmm widocznie do civica sa tansze.. no ale az o 600zl !?
No niewiem w kazdym razie - b8 twarde jak skala Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saxorulez
to ja mam TO saxo



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 462
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: zadupie

PostWysłany: Pią 22:51, 09 Gru 2005    Temat postu:

Do saxo chcą tyle bo dostajesz amortyzator na tak zwanej "grubej rurze" o większej gruboiści niż seryjny, plus dodatkowo jest regulacja wysokości z przodu i możliwość założenia sprężyny liniowej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miłosz
sprzedam nerkę 0-501....



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 13:31, 10 Gru 2005    Temat postu:

tym razem muszę się nie zgodzić z przedmówcą niestety...

To, co zaproponowano Grześkowi to zwykłe bilsteiny B8 (nie żadna "gruba rura"). Cena... no cóż - wychodzi po około 500 za szt. przody i 350 tyły - normalna cena niestety. Do Hondy mogą być po prostu tańsze...

Jeśli chodzi o tzw. "grubą rure" to polega to na tym, że powiększa się średnicę seryjnej "lagi" z przodu (kolumny po prostu) i wsadza się porządne, grube tłoczyska, a na to naspawuje się tuleje z gwintem, do któej sens jest założyć tylko i wyłącznie sprężyny liniowe. Wtedy można sobie ściskać sprężynę obniżająć samochód. Jest to wersja bardzo porządna, sprawdzająca się w sporcie wyczynowym (a więc tym bardziej na ulicy). Problem polega na tym, że robi się to na zamówienie u fachowców od bilsteina. Żaden pan MTS takiej opcji Wam nie sprzeda. U niego można kupić zwykłe amorki pasujące w seryjne kolumny.

Co do tyłów, to tam oczywiście nie ma różnicy. Zwykły, krótki amorek. Można go oczywiście również zrobić z porządnym tłoczyskiem (na wspomnianej "grubej rurze"), ale to również wymaga ingerencji w amor.

A więc jeszcze raz-to co kupisz Grzesiek u pana MTS to będą "zwykłe" fabryczne nowiutkie bilsteiny (B6 lub B8-B8 po prostu twardsze i o ciupke krótszym skoku). Ale to nie znaczy, że złe - wręcz przeciwnie - bardzo dobre amorki z możliwością regeneracji (a więc praktycznie wieczne...)

Sorry, że takie długie, ale chciałem rozwiać wszelkie wątpliwości Cool

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesiek VTS
saxorulez to moj mistrz



Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 17:30, 10 Gru 2005    Temat postu:

Wiec teraz to juz sam nie wiem co robic z zawiasem,moze ankiete zrobie ;]i wtedy bedzie GIT.Dzsiaj Bylem w XXL sklepie sportowym w Krakowie i dowiedziealem sie na temat spaxo wiele zeczy po:
1.Maja mozliwosc regulacji twardoscie
2.Cena jest oki;]
3.Maja jedno na stanie.
4.Nie trzeba demontowac aby sie pobawic w regulowanie

Wiec kupuje SPAXY(chyba) ;] zobacze co to za dziadostwo,ale maja Koniego tak samo od reki tylko bez reg.Twardoscie i teraz sie zastanawiam??
KONI???
czy
SPAX???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miłosz
sprzedam nerkę 0-501....



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 23:59, 10 Gru 2005    Temat postu:

dla mnie było by fajnie jakbyś wziął SPAXa - zawsze to kolejne doświadczenia z nową firmą Smile (o Koni już troche wiem)

Ale decyzja oczywiście należy do Ciebie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek
say my name bitch!



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Gocław City

PostWysłany: Nie 0:49, 11 Gru 2005    Temat postu:

A można namiary tego sklepu albo jakies info na temat ew. przedsawiciela?
Bo szukam obecnie do golfa 3'ki..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saxorulez
to ja mam TO saxo



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 462
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: zadupie

PostWysłany: Nie 10:59, 11 Gru 2005    Temat postu:

zapytaj go czy wie cos o zmianie własciciela.. bo Spax został sprzedany i podono quality się pogorszyło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesiek VTS
saxorulez to moj mistrz



Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 13:09, 11 Gru 2005    Temat postu:

Jutro bede rozmawial z gosciem wiec napsize co mi powiedzial;];]Jak narazie to SPAX ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
saxorulez
to ja mam TO saxo



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 462
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: zadupie

PostWysłany: Nie 13:19, 11 Gru 2005    Temat postu:

SPAX vs KONI... też brał bym SPAX'a a wiesz jaki model?? bo kurde kilka ich maja??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesiek VTS
saxorulez to moj mistrz



Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 14:34, 11 Gru 2005    Temat postu:

TAKIE Spax PSX Citroen Saxo 1.4; 1.5D; 1.6 and 16v; VTR; VTS year 96- lowers by 40mm.
Koles mowil ze jest jeszcze VSX jest ale jakies jazdy sa z tym zawiasem nie wiem jakie,ale poleca PSX i mowi ze sa naprawde pozadne zawiesznenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Hot Hatch Strona Główna -> Techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin